måndag

igår efter korv ätandet så var magen svullen och jag rapade korvsmak, mycket mysigt. och till er som är besvikna på att jag inte vann, lite svårt när man tävlar mot anna då hon är mer tävlings människa än mig och hon gav sig verkligen inte. ni skulle sett det sista hon åt, min mamma trodde att hon skulle spy som hon såg ut ;) hah. och det tog sammanlagt en och en halv timme att äta dom nio korvarna, men då stekte vi även i två omgångar med. värt att testa!

första dagen på praktiken idag, började kl 8 och slutade halv 4. har bokfört hyror, skickat iväg brev, och lite annat som jag glömt bort vad det hette och fick även sitta med på ett möte där dom gjorde en budget. det var faktiskt helt okej att vara där, och jag ska vara med olika personer varje dag så får göra olika saker hela tiden med :)

eftersom jag kom hem sent igår kväll så satt jag och halv sov lite snyggt ett tag idag, precis som sanne brukar göra, så ikväll blir det tidig säng gång!
nu ska jag åka och träna.

puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0