måndag

och så var det måndag igen. och jag har världens största läxa i filmkunskapen. vi har fått ett helt jävla häfte med berättar komponenter och skit. tur att jag inte hade en pistol nu..
idag hade vi som vanligt racketsport och det var nästan sorligt hur dåliga jag och sanne var, helt ofattbart. nog om det.

idag ska jag chilla med min pappa. och så ska jag träna, i regnet, yippi!

och sist men inte minst, varför kan jag aldrig ladda ner det jag vill? nu finns inte ett enda jävla avsnitt av gossip girl, jag har hittat dom där förut men icke sa nicke, inte längre.......................

nu ska jag kila, pööss'

Kommentarer
Postat av: Kristine

Jag hat hela säsong 1 på datorn nu, ska försöka ladda ner tvåan också. Kan bränna ut så får du på skiva?

2008-09-08 @ 20:49:50
URL: http://vilie.blogspot.com
Postat av: ingrid

BRÄNN UT!!! tack:D

2008-09-08 @ 23:57:58
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0