måndag

idag är det en hysterisk måndag. och sådär bara för att jag inte skulle glömma så fick jag det skrivet på en lapp.
sitter här sjukt hungrig men ska inte äta något nu för det blir tjockis mat senare, och jag gillar ju inte den tre siffriga summan som brukar stå på vågen, så det får räcka idag.  
har vart i skolan och haft tre lektioner, bland annat racketsport där det var badminton, och pinsamt nog så var jag så trött i handen efter att det belv jobbigt att hålla i pennan och skriva. är det nu jag ska gråta?
ska snart träffa pappa! men eftersom att en viss bitch inte har egen bil så tar hon hans och därmed så blir han sen... men men får träffa han nu iallafall, saknat han dom senaste dagarna. och så ska jag få mysa med olle idag! :D

nej nu ska jag packa lite saker!
ses sen'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0