min gosse tös



Jonna saknade sitt namn här, och jag saknar henne, helt sinnes mycket. och här har ni våran låt, men jag kan lova att den är bättre när vi sjunger den och det finns en kort inspelning! loveli.
den här sommaren som var har varit alldelderles för bra för att vara sann. kommer du ihåg hur bra allt var? tex. falsterbo kvällarna, när vi var på släktkalas, kvällarna i landskorna, när vi som vanligt klär ut oss, när vi sjunger falskt, när vi bara är allmänt dryga så till och med farmor blir arg, när vi leker med maten och kastar soppa på varandra, när vi sprejar doftspray (?) i skallen på varandra, när vi kör bil och du försöker ta död på mig, när vi bara är tillsammans.
blodsband, jonna&ingrid persson <3 jag älskar dig.


   

Kommentarer
Postat av: JONNA

Awe, jag är mkt nöjd :D:D älskar dig till månen och tillbaka :)

2008-09-09 @ 07:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0