onsdag

klarade av filmkunskaps läxan galant faktiskt. och på svenskan ska jag sanne och daniel vara emot djurensrätt, en riktig toppen grupp :D haha. och nu är jag och sanne i samma grupp i alla ämnen vi har grupper i =) haha. sen hade vi en fet håltimme då chillade vi på mc donalds.
och dagsen bästa. för några månader sen var jag på däckverkstaden där och killen som hjälpte mig är den snyggaste kille jag någonsin sett, och jag har redan planerat vårat bröllop. och idag när vi gick förbi där då vinkade han TILL MIG :D sanne envisas om att det var till både henne och mig, hon har nämligen också varit där och fått span på honom, men jag vet inte riktigt.
och snäll som lennart är så hade vi ingen ekonomi lektion för det var invigning på skolan om de där linjerna som spårar i matsalen. så vi slutade kl 2 :) han är bra söt han lennat.

heh. puuuuuss'

Kommentarer
Postat av: sanne

HAHAH DET VAR TILL OSS HAN VINKADE :o:o:o

2008-09-12 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0