onsdag

ganska seg dag om jag ska vara ärlig, och det är jag ju. hade bara tre lektioner men endå så gick jag från halv nio till kvart i tre. så hade en fet håltimme där emellan, vilket inte alltid är så kul. och så har vi fått våran svenska lärare nu och hon bad oss låna varsin roman i biblioteket. och det var inte lätt direkt, fick inte låna vad jag ville för johanna hade klagomål och tyckte att alla böcker jag valde var pinsama, sånna man läste när man var 13. men min bokålder har stannat vid 14 års ålder, så jag tycker dom böckerna är bra :(

efter skolan åkte jag ner på stan och träffade sofie. vi åt och jag shoppade, kom hem med två "jack-tröjor", ett linne och en längre tröja typ, och även två block till skolan ;) det jag egentligen var ute efter var en bh, men hittade ingen "/ så måste på jakt efter det en annan dag!

har läst min turism läxa och ska se om jag orkar mig på att skriva en labrapport? vi får se..
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0