söndag

igår kom frida (!) och hämtade mig, hon är ju både 18 och har körkort. det är bra gjort av henne! vi satt i seketariatet och min enkla uppgift var att stoppa/starta tiden och plussa på mål osv vad man nu gör på den dära tavlan, jag lyckades dock inte alltid så bra. men värst var johanna som glatt hade tagt på sig uppgiften att prata i micken. och hon skämde inte ut sig bara en gång, utan gaaanska många gånger ;) men när jag själv skulle göra ett försök var jag inte så mycket bättre själv.. heh.
blev hämtad lite senare och åkte hem till krille och var där resten av kvällen tills dom skulle vidare ut.

idag har jag jobbat, och jag är mer än trött just nu. var lite kaos i dag och jag blev trampad på så har mosade tår och iprinsip så var hela jag lerig när jag skulle hem (y) fråga mig inte hur jag lyckas..

planerna för idag är att dega framför någon film och kanske hitta något gulligt sällskap!?
höres'

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag saknar mitt namn i din blogg!!!!!!!! <3 <3

2008-09-07 @ 17:35:11
Postat av: ingrid

jag saknar DIG

2008-09-07 @ 18:03:41
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0