söndag

Efter att ha firat mamma igår drog vi vidare till en kille i ulleråker för att fira krille :) mycket lyckad kväll som sedan slutade tillsammans med krille framför Love actually :)
idag stjussade han ner mig på stan där jag träffade kikkan, johan och olle. var där ett tag och sedan gick vi alla hem. har sedan vart ute och kört lite bil med dom och pappa, drog en max också såklart. heh.

nu är jag sjukt stressad så inlägget blir nog mer än tråkigt men det är sånt man får leva med. nu ska jag snart åka till allians för att kolla när mitt lag har seriepremiär! hoppas det går bra :) jag har ju lungcanser och får ej spela..


BILDER FRÅN IGÅR PÅ KOMMER INOM KORT PÅ  http://pearsson.bilddagboken.se/p/main.html 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0