söndag

lördagen var en riktigt bra dag! och vi vann matchen med 4-1 :) sen blev det mys med sofie och linn. och efter några ö-råd så blev det donken till middag och lite senare på kvällen kom krille och co till sofie. kvällen avslutades på stan, men jag åkte hem redan med 1 bussen för att hinna sova lite.

idag var jag i tierp och tävlade, gick upp halv sju och var hemma igen 19, yeey. och det var svin kallt ute. men ialla fall så gick första klassen inte alltför bra då jag bland annat höll på att ramla av och sedan fick en jävla astma attack, som nog är den värsta jag varit med om. Lag klassen gick jätte bra till en början men inte hela vägen, dock inget jag kunde göra något åt, så är rättså nöjd endån :)

nu ska jag och mamma tjocka oss :)
vi höres'


Kommentarer
Postat av: sofie

haha ö-råd , älskar ordet :D

2008-09-16 @ 00:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0