torsdag

nu vill jag att du läser följade text med dielekten en engelsk man får när han börjar prata svenska.
idag har jag bara haft 3 lektioner, precis som alla andra dagar i veckan. och vi har varit dryga, ialla fall jag och johanna. och efter skolan var vi och köpte kräftor, som nu ligger och rekar i mitt kylskåp. jag bara känner hur det vattnas i munnen varje gång jag tänker på dom!

har varit en snabbis på gränby med mamma för att lämna tillbaka en tröja och köpa ett linne. och nyss gjorde jag ett tappert försök till att sova, men självklart plingade det till i mobilen, och inte bara en gång, utan två gånger och då var jag tvungen att gå upp och läsa dom, mobilnörd som jag är. nu ska jag byta om och sedan blir det träning i 3 timmar ikväll.
är hemma igen till halv elva!

nu kan du läsa vanligt igen.
kommer förmodligen inte skriva något mer ikväll och inte på hela dagen imorgon heller, för det blir skolan och när den är slut så är det raka vägen hem och hämta kräftisarna och sedan hem till juttis på en gång för att förtära kräftorna!

vi kanske ses'



Kommentarer
Postat av: Johanna

(Läs med engelsk-svensk cp dialekt:)



JAG HAR INGET MER ATT SÄGA DIG INGRRID

2008-09-04 @ 18:46:03
URL: http://www.missg.devote.se
Postat av: ingrid

jag vet, du och jag är färdiga med varandra...

2008-09-04 @ 23:20:22
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0