fredag

idag är det en possitiv fredag, men vet dock inte om den är så possitiv längre, ni vet hur man brukar säga, shit happens...

men ialla fall, skolan idag gick väldans fort och jag hann till och med göra ett besök hos tandläkaren. wow. väl hemma hos jutt blev det kräftor, kladdkaka och sen godis på det, skojja inte om att jag hade en gravidmage efter det, men det är bara att gilla läget.
vi kollade på filmen the ten och det måste vara den sjukaste filmen jag sett, den var inte normal någonstans. men det ska väl finnas sånna filmer med?

nu är jag hemma igen och ska lägga mig i sängen och kolla på någon film, eller oc.. och imorgon ska jag sova länge och sedan prata i mick hela kvällen tillsammans med johanna och frida, heh. det lär ju bli en upplevelse för sig.

PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0