fotboll

så jävla härligt väder ute :D men jag måste faktiskt klaga lite, jag har ju redan usel kondition, den funkar i innebandyn men fotboll är en helt annan sak, och att det var typ 20 grader ute gjorde ju inte saken bättre ;) kan vara bland det jobbigaste jag gjort. men det var kul :) jag glänste inte på planen, men för att vara min första fotbollsmatch så var jag rätt duktig! vi förlorade med 0-2, men det grinar vi inte för!

har glömt bort att äta idag, så är helt skakis nu men snart är maten klar! sen får vi se vart kvällen leder oss, kanske åker jag och johanna ut till sunnersta en sväng. imorgon ska jag ialla fall till stockholm med min mor och syster :) mysigt.
pppuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0