fredag

är så jävla less på skolan, fast det har jag ju vart några år nu så det var väl inget nytt. bara lite extra nu. därför är det extra skönt med helg nu, som vi inleder med chillkväll innehållande vattenpipa och cola. 
jag och pappa var nyss ute och meckade lite, det viste ni nog inte heller, att jag tycker att det är kul att mecka med bilar och sånt. ett tag var jag faktiskt inne på att välja fordonslinjen på boland, faktiskt.  men ialla fall så kan jag slå vad om att jag inte är min pappas bästa vän just nu, jag har råkat tappat bort lite fel saker, och vi ska inte tala om dem sakerna jag haft sönder he-he. men jag kan ju inte alltid vara den perfekta dottern ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0