lördag

igår, då han jag inte skriva. gick först i skolan, slutade kl halv tolv istället för halv fem! sedan var jag med felix, tills jag skulle vidare till anna för att sedan dra vidare till tove, för hennes 18 års fest :) helt okej kväll, kände mig inte riktigt hemma hela tiden eftersom det var lite "yngre" människor där ;)

idag, då ska jag spela fotboll. en riktig fotbolls match. varför jag sa ja till detta är en annan fråga som jag inte har något svar på nu när jag sitter här helt nervös och ska spela tillsammans med vissa som spelat fotboll sedan dem kunde gå. och sist jag spelade, för ungefär 6 år sen kan man ju inte direkt säga att jag var på topp. men jag är taggad, taggad på fotboll och på att skämma ut mig, vad annars skulle jag göra?

skriver och berättar om hur det gått sen :D hahaha.
pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0