söndag och studentklänning :D

både igår och idag gick jag upp vid halv tio, har haft lite kontakt med en gubbe som ringt och väckt mig båda mornarna, men jag klagar faktiskt inte för jag har har hunnit med så mycket mer om dagarna ;) haha. idag har jag kollat på film, pluggat (allderles för lite dock), varit på gränby två gånger, en gång med pappa och en gång med mamma, och så har jag köpt en student klänning! jag är super nöjd :)  men ni får tyvär inte se den mohah. skönt att jag hittade en, så slipper jag åka till stockholm och kolla. nu måste jag bara hitta dom perfekta skorna med!

nu ska jag duscha och hjälpa mamma med maten så den blir klar snart, sen ska jag till felix :)
PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0