måndag

igår kväll åkte jag och matilda hem till anna där det blev filmtittande med våra vänner från landet. vi kollade på baksmällan, helt sjukt bra film! men den var bätte första gången för nu viste man när allt roligt skulle hända.
idag åkte vi ner på stan och åt frukost/lunch vid ån och kollade lite i affärer :)

snart kommer henrik hit och ska fixa lite med mina datorer :) uppskattas mycket. sedan ska jag iväg till allians och lämna mina match kläder och så. jag kör på bättre sent än aldrig... hehehe. nej men jag lägger av med innebandyn nu och det är ju trots allt inte frivilligt, utan för att jag inte kan spela längre. om jag hade fortsatt ifall jag kunde vet jag inte, och det får vi aldrig veta nu heller ;)

daaags att kila.
pussss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0