torsdag

ursäkta att jag haft ett liv några dagar. har hunnit med saker som man kanske inte gör varje dag precis, bland annat hoppat i vattenpölar, även suttit ner och plaskat i dem. jag försår helt klart varför man gjorde det när man var liten, det är super kul! igår körde även odin upp ett fågelhuvud i mitt ansikte, trevlig hund det där. grinade lite och sedan fick han inte röra mig på hela kvällen. 

var in på taxfeen på arlanda igår och kollade in parfymerna lite, tror jag hittat en jag vill ha nu :) ska köpa en på måndag så måste ha bestämt mig tills dess!
ikväll har jag varit på bio med mamma anna och hennes mamma, vi kollade på nya harry potter filmen, helt okej film det där!

när han inte kör upp äckliga saker i mitt ansikte så är han värdens goaste. älskar att kramas gör han :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0