år 2009

ÅRET.

Hur har året 09 varit för dig? - väldigt bra
Bättre än förra året? - aa det tror jag
Någonting du aldrig kommer glömma 09? - falsterbo
Har du flyttat under år 09? - nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - om jag har
Har du kysst en främling? -  ja

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 09? -  bra och dålig haha
Har du varit kär? -  yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? - nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - hehehe kanske

SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? isåfall har jag missat något
Har  någon i din släkt avlidit? -  min hund
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? -  inte så hårt
Varit i slagsmål? -  tyvär inte


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - det har jag
Isåfall vad? - lite onödiga saker bara
Har du skämt ut dig? -  väldigt många gånger
Har du ljugit för en vän? - aa
Har du varit ute en hel natt? -  jaa
Har du blivit tagen av polisen?  - räknas falsterbo? höhöh
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? -  ja

SKOLAN&FRITIDEN
.

Vilken skola går du på? - slutat, men gick på celsius
har någon varit elak mot dig i skolan? - nej
Hatar du ngn på din skola? -  inte riktigt hatade
Har du gjort ngt framsteg? -  det gjorde jag ju
Haft alla rätt på ett prov? - tror jag inte

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? -  nja, däremot kommit några närmare.
Har du förlorat en vän? -  nej, men glidit ifrån vissa
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? -  nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? -  nej
Har du ljugit för en bästavän? -  nej
Har du haft en relation med en vän? - nej


Kommentarer
Postat av: Mickis

Nämen åh vad kul! :D Ja det har varit min plan sedan snart fyra år tillbaka och den har inte ändrats ännu! :) Då kanske du vet om det stämmer att det är total stopp för intagningar nästa år pga att det är för många poliser, dem sa ju det på radion i höstas men har inte nämnt något mer angående det? puss!

2009-12-15 @ 07:38:02
URL: http://mickani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0