måndag

efter 3 timmars sömn gick jag upp vid 7 igår och åkte sedan till stallet, tränade, fixade och krängde max mat. julshow kl 13, först var det kadrilj med världens länder då jag och matilda representerade frankrike, jag klämde sönder två baugetter (Y) plus poäng till mig. sedan spelade vi i US fotboll med hästarna. det tror jag publiken gillade ;). sen var det en massa andra nummer med!  kom hem igen vid halv fyra och då var jag så jävla lam så jag orkade inte skriva, jag la mig i sängen och låg där tills jag skulle sova. orkade inte äns gå upp och värma mat och sen sov jag med en lampa tänd för att jag inte orkade gå upp och släcka den...

ska åka och rida ponyhest nu, höres.

 
jag och matilda


( jag i dom blå skorna, så ni vet :* )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0