onsdag

kl 10 var jag och linn på stan idag för att kriga tillsammans med alla andra som också var ute i sista stunden med att handla julklappar. egentligen var jag ute i god tid med att handla men sen kom jag på att jag inte var klar endå ;) gick runt i tre timmar och så blev det subway till lunch :) sen när vi var klara åkte jag hem en stund och slog in några julklappar och åkte sedan ner på stan igen för att göra anna sällskap när hon skulle handla.

nu är jag nyligen hem kommen igen och ska slå in dom sista julklapparna. haha har slagit in ena min pappas sak i en kartong från ginatricot, det tyckte jag var as kul ialla fall.

sen ska jag och mamma göra klart julgodiset, för det hann vi inte igår. sen så drar jag iväg och firar jul så vi hörs om några dagar!
godjul på er'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0