onsdag

eftersom våra vänner bor ute på landet var jag med om en nära döden upplevelse igår då bilen inte svängde åt det håll jag ville. såg bara framför mig hur vi skulle åka in i telefonstolpen och dö. men som tur var gjorde vi inte det och det blev en mys kväll med film och hockey. gick upp tidigt idag och åkte iväg till pappa, vi åkte sedan vidare till nyköping till min kusin, så har varit där hela dagen!

hemma nu och ska nog kolla på en film och sedan sova rätt tidigt. imorgon blir en lång dag, jag ska vara vaken i över ett dygn men jag ser det possitivt och är taggad, på allting, från det att jag går upp imorgon bitti till det att jag ska gå och lägga mig på fredag vi lunch tid. awesome

PUSS PÅ ER'




Kommentarer
Postat av: leaaaaaaaan

ingen ska förstöra! nu kör vi hjärtat :*

2009-12-30 @ 21:36:19
URL: http://linnlindstreom.blogg.se/
Postat av: inkan

det gör vi älske <333

2009-12-30 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0