tisdag

igår blev det först innebandy i allians med sofie johanna och sammi. men sedan åkte dom till fyrishov vilket jag inte var så sugen på så jag hängde med fina pojkar och sedan kom även matilda, anna, hanna och my dit. jag blev sedan upphämtad i allians och vi plockade även upp sofie för en ganska ovärd fortsättning på kvällen. men man ska väl ha sånna också antar jag.

ska ta mig upp ur sängen och dra med mamma till gränby hade jag tänkt. hon är inte lika taggad som mig tyvär. måste köpa lite saker till nyår, skönt iaf att jag inte behövt tänka på klädsel eftersom jag köpte min nyårsklänning när jag var i usa :) måste nog testa den igen bara och se hur den ser ut heeh. jag är as taggad till nyår iaf :D

puuuuuusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0