tisdag

var på sjukhuset kl 10 imorse i några timmar för att bli inskriven osv, sen åkte jag och mamma ner på stan för att fördriva lite tid, åt och kollade runt lite innan det var dags att åka tillbaka till sjukhuset för att spendera ytterligare några timmar där för att träffa lite läkare och sedan vänta på eftermiddags ronden och då få veta att det hänt något traoma och därför blir det inte någon operation imorgon. så kom hem igen kl 6, värt att jag vart på sjukhuset iprincip hela dagen ;)

hittade iallfall lite saker på stan som ska med på önskelistan :D heh. nu ska jag kolla julkalendern och sen ska jag och mamma baka lussebullaaaar!


Kommentarer
Postat av: Micke

ska du baka :| ojojoj vill inte veta hur de gick ;)

2009-12-01 @ 23:38:15
Postat av: ingrid

puss på dig :*

2009-12-02 @ 00:10:17
Postat av: Micke

ursäkta :O , va menar du med de ;)

2009-12-02 @ 00:11:18
Postat av: ingrid

en pusssss :)

2009-12-02 @ 00:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0