måndag

mår inte alls bra för tillfället, är så sjukt proppmätt så jag skulle vilja gå och spy upp en liten del av magens innehåll. har käkat massa bullar och muffins och sen när jag kom hem tryckte jag i mig en stor tallrik med mat, eftersom jag inte fått i mig någon riktig mat på hela dagen kändes det lite värt.
jag har också väldigt ont i mitt huvud, för idag lyckades jag klämma mitt huvud i bildörren, fråga mig inte hur man lyckas. men ont gör det ialla fall, har fått en bula på vardera sida!

nu ska jag rulla över till sägen för jag är stört trött och imorgon är det mässutbildning på schemat som gör att jag missar min sovmorgon, dock får jag förtära en lunch på stan!
godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0