onsdag

som vanligt var lennart borta så det blev en kort dag i skolan idag, så efter två sköna lektioner åkte jag sanne och eve ner på stan för en lunch på jalla, satt inte helt fel! och innan jag åkte hem träffade jag på linn johanna och petra på stan så blev kvar en stund till :) känner mig väldigt taggad på att shoppa och jag är ritch bitch på mitt kort, så varför inte slösa lite? det ska vi nog ordna en annan dag :D
sitter här med odin som tvunget ska vara i mitt knä. inte det lättaste att skriva eftersom jag måste hålla i honom för han håller på att ramla ner med jämna mellan rum. nu har han dock lagt upp huvudet på skrivbordet och somnat ;) haha.

nu ska jag hjälpa till med maten!
pussshej'


älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0