tidsfördriv i skolan

DAGENS

1. Låt - whatever you like
2. Saknad - skåne
3. Kläder - vit långärmad tröja, svart hög kjol, strumpbyxor och stövlar
4. Smink - puder, mascara
5. Underkläder - bb trosor och rosa bh
6. Mat - pannkakor i skolan
7. Köp - inget än ;)
8. Göra sen - ha svenska lektion
9. Godis - inget
10. Pinsammaste - jag tror inte att jag gjort något pinsamt än, konstigt nog 

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - nej inte direkt
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - ingen aning, står mellan benen, armarna eller magen
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - nej inte direkt
4. Du ger mycket komplimanger till andra - om jag känner för att vara snäll ;)
5. Är du nöjd med ditt förnamn - kunde ju vara lite mer modernt kanske
6. Du tycker att du själv är smart - faktiskt, om jag får tänka en stund
7. Vad är det sämsta hos dig - min inställning till vissa saker
8. Vad är det bästa hos dig - vet inte :O
9. Har du bra självförtroende - ibland
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - helt olika
11. Du tycker om att vara med killar - självklart
12. Känner du dina grannar - nej, bara sammi :)
13. Vad har du för färg på dina underkläder - jag har alla färger  
14. Använder du BH varje dag - ja
15. Svär du ofta - ja, precis som sanne så har jag hora som favorit ord
16. Gillar du skolan - nej, bara personerna i skolan
17. Spelar du något instrument - nej
18. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - gympa, fotboll, innebandy och ridning
19. Har du några tatueringar - mjo
20. Har du några piercningar - mjo
21. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - brukar inte räkna
22. Tycker du om djur - älskar dom

BRUKAR DU...

1. Sova - så mycket jag kan
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej känns ju onödigt
3. Röka - inte alls nu
4. Snusa - nej
5. Dricka - ja, annars dör man
6. Skada dig - nej
7. Klä dig i svart - ja varför inte
8. Hata folk - mjo, men mer ogilla
9. Lita på folk - jadå
10. Skada dig med flit - nej känns ju onödigt
11. Drömma mardrömmar - har aldirg gjort
12. Gå i skolan - ja, varje måndag till fredag
13. Gå i kyrkan - nej jag avstår helst
14. Ljuga - nej inte nödvändigtvis
15. Vilja dö - inte på allvar

NÄR...

1. Åt du senast - en timme sen
2. När läste du en bok senast - en hel var länge sen. men nyss läste jag några rader i min näthandelsbok
3. Köpte du något senast - igår
4. Svor du senast - idag
5. Sjöng du senast - idag
6. Klagade du senast - idag i skolan
7. Klantade du dig senast - vet inte

HAR DU...

1. För många vänner - nej
2. Förföljelsemani - nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - nej
4. Skadat någon - nej inte jag
5. Färgat håret - mjo det har jag ju
7. Egen dator - ja
8. Gjort bort dig rejält - det händer ganska ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0