torsdaf

under gårdagenskväll proppade jag i mig ännu mera skit, men det var mysigt och vi tog tillfället i akt och hade för oss hemligheter. mohaha.
imorse vaknade jag runt 6 (?) känner mig som en jävla gamling, kunde verklligen inte somna om för jag var så pigg, men efter ett avsnitt av oc somnade jag sedan om och vaknade vid nio.. vad är det som händer??  jag som var så duktig på att sova bort hela dagarna förut!! men om vi ska se det både positivt och negativt så hinner jag plugga mera. heeeh. om någon timme så ska även jag sanne och sammi gå och sola, en sista gång. ikväll ska jag träna, en sista gång. för vi håller väl tummarna för att det blir som det ska imorgon? tanken om att det egentlgen skulle varit över redan, slår mig om och om igen. ganska surt att det kunde varit gjort, fast det inte är det. men det är bara att gilla läget. och det dära sjukhusarmbandet börjar klia och äckla sig nu, inte så värst naaajs.

nej ska ta mig i kragen snart, och plugga lite naturkunskap. vem är så elak så man lägger ett prov på tisdagen efter lovet? jo daggny, tacka gud om han straffar henne!
hörs sen'

såhär brun vill jag vara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0