torsdag

innan idag kom sofie hit en stund, och hon hade med sig en påse från willys med godsaker till mig som jag ska äta när jag kommer hem imorgon :) nyss så fick jag duscha med en svamp med något medel i, som jag antar ska göra mig extra ren. och har tagit av mig alla smycken och sånt, dock är det armbandet jag fick från sjukhuset typ fyllt med vatten så i det lär det ju börja växa saker under natten.. heehhe. har bäddat rent i sängen och måste även ha helt rena kläder på mig. fan vad nära det är nu, nervositeten kommer och går. vet inte riktigt hur morgon dagen ser ut, ska vara på sjukhuset kvart i 7, ska duscha där och sedan får jag se vad som händer. doktorn sa ialla fall att jag skulle få åka hem vid lunch igen. så vi hörs väl då, om allt går som planerat. nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på oc tills jag somnar.

imorgon hoppas vi att allt går bra.
puss'


Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-20 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0