tidsfördriv thalalalal

HEJ VEM ÄR DU
1. vad heter du?
ingrid
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? faktiskt ingen aning
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? olle tror jag
4. vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. vilken årgång är du? 1990
6. var bor du? Uppsala
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? två
9. var skulle du vilja bo? i skåne
10. vilken skolklass? E3a, BÄSTA
11. vad vill du bli när du blir äldre? polis

UTSEENDE
1. hur lång är du?
170 cm
2. hur mycket väger du? vet inte, väger mig aldrig
3. hårfärg och frisyr? blont långt rakt
4. ögonfärg? blåå
5. mest nöjd med? ögonen kanske
6. minst nöjd med? olika, dock inget jag bryr mig om
7. skostorlek? 38
8. glasögon? solglasögon
9. har du några piercingar/tatueringar? 2 piercingar, 2 tatueringar 

FAVORITER
1. filmer? ingen speciel, håller mig till serier (oc och oth)
2. låtar? finns många bra
3. årstider? sommar
4. mat/dryck? fiskbullar, dr pepper
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vill ha det mästa
6. favoritaffärer? inga speciella, bara de erbjuder fina kläder
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? helt olika
8. favoritmärke? bryr mig inte om märken

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?
mitt emellan?
2. vilken färg på tapeterna? ena är silvrig med stora svarta blommor, de andra är beiga/gråa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart typ
4. favorit möbel i rummet och varför? sägen, för att den är skön
5. vad vill du ändra där inne? skulle inte skada om rummet varit större
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?
ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom fönstret? grannarna
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, datorn
9. vem förutom du brukar sova i din säng? vip gästerna


BLANDAT
1. vad heter din morfar?
morfar
2. vad har du i din:
a) jackficka just nu?
inget, tömmer dom så fort jackan åker av
b) skolväska? plånbok, roller, spegel, sugrör, sprit till händerna, mobil hörlurar, överfallsalarm, presentsnöre, mp3, paraplyfodral, glasögon till solarie, penna, block
c) handväska eller liknande just nu? samma som skolväska
3. vad är du beroende av? saker innehållande socker
4. vilket land kommer du ifrån? sverige
5. vilket sort lypsyl använder du? försvarets hudsalva
6. vad tror du på? min pappa
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen
8. vad köpte du senast? underkläder
9. har du nåt husdjur? 3 hundar
10. vad bor du i? förmodligen ett hus, precis som alla andra människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0