söndag

en aning trött imorse begav jag mig till allians och det blev en match som slutade lika. sedan åkte jag till stallet för årsmöte, och på vägen dit drog jag med mig en subway macka som min mage tackade tacksamt för. jag måste ju även tacka alla som röstade på mig idag på mötet, det värmer ska ni veta. väldigt mycket. maha.
kom hem och min syster tog även en titt förbi här, det var ju inte igår! sedan kom johan och hämtade mig och kvällen spenderades sedan med honom och patrik.

som trott, det blev en bra helg. nu ska jag leta upp betygspapper och sedan ska jag sova. även leta på eniro vart utk hallen ligger, eftersom jag har min första lektion där imorgon!

kan bli tajt med tid, men jag är inte död om ni inte hör av mig. är tillbaka på onsdag om inte annat!
PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0