torsdaaag

att plugga i stallet gick inget vidare, det gick inte alls rättare sagt. satt mäst och sög på min coccosboll. yummi!  dock så gjorde jag tappra försök till att lära mig om testamente osv när jag kom hem, dock utan vidare resultat, men jag orkar inte bry mig. för imorgon är det helg och det ska jag fira med en brownie, är ni på sanne och eve? heeehehehhe. dessutom låtssas vi ha möte med våran rådgivare imorgonbitti, så jag har sovmorgon till kl 10 :) kunde inte suttit bättre :D
blev dessutom ett par skor rikare idag, och inte heller det satt fel. och träningen gick som smort, livet leker tror jag minsan.

ska chilla i min säng nu. och se upp imogron, vi ska spela in stor film på centralen!
PUSSSSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0