torsdag 2009!!!!!

riktigt bra kväll igår, dock hade jag lite svårt att förstå att det var nyår, och att det är ett nytt år nu. vad hände med 2008? det gick allderles för fort!

dagen började ialla fall hos sofie där vi fixade oss och så, åt mat och sjöng lite singstar. sedan begav vi oss mot berthåga för att fira 12 slaget, och tur hade jag, för jag fick vara med robin! sen förflyttades hela festen hem till anton där vi fortsatte kvällen ända in på småtimmarna. jag deckade sedan i min säng kl 7 imorse.

nu ska jag äta lite och sedan åka till sofie en stund, sen går jag vidare till robin.
jalllllabye'



MER BILDER KOMMER PÅ BILDDAGBOKEN INOM EN SNAR FRAMTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0