lördag

igår kväll var det fest för sara bolay som fyllt 18 år och det blev lyckat :) blir dock inga bilder eftersom vi råkade tappa minneskortet ur kameran och har nu bara typ 10 bilder från kvällen.. mindre värt. också mindre värt att jag slog sönder min tå igår och har fetaste skoskavet på hälen så jag inte kan ha skor på mig. så nu blir det tofflor ett tag framöver..... ;)
menmen, är nu hem kommen från matilda och håller på att fixa med min dator och så hihi. dessutom hade mamma rensat i klädkamamren och har nu en stor kasse med skor (som jag glömt att jag hade) att rensa och försöka placera någon annan stans. och sen ska jag och pappa ut och åka hoj, så jag är nog sysselsatt hela dagen :)

3 dagar kvarrrr..... yyeeey
pusss'

en finish bild på matilda&linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0