fredag

nu är jag tillbaka. har haft en fullspäckad vecka innehållande mycket olika saker, mycket jobb och det har faktiskt gått väldigt bra. dock missar jag de bästa soltimmarna, hade jag varit ledig den här veckan så hade jag varit riktigt jävla brun så det är lite sugigt, men igår tog vi tillfället i akt och gick halvnakna fram och tillbaka på arlandas ena landningsbana som är 3,3 km lång, så det tog sin lilla tid. men om vi fick någon färg är tveksamt, killarna som jobbade på banan vart glada ialla fall!
men jag ska inte klaga, jag kommer bli tajt i plånboken ialla fall. dessutom har jag och lina fått timanställning i augusti och september :*

igår fick jag lite lön så idag var jag på stan med matilda och rebecca och gjorde av med lite pengar, känns skönt! nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta!
pussss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0