lördag

gårdagen kunde nog inte bli så mycket bättre :) lite lång väntan på skolan, men sen fick vi äntligen gå ut där jätte många människor väntade på mig. sen åkte vi flak då jag skrek mig hes och sedan kom jag hem och åt mat, öppnade presenter och myste med folket. i present fick jag massa massa porslin, smycken, pengar och lite annat smått och gott, är mycket nöjd med mina presenter! sedan blev det förfest med min syster och kusin innan jag begav mig till skaris. helt okej ställe, dock väldigt varmt inne och allderles för kallt ute. jobbigt också att vi fick vänta på bussen skit länge och det gjorde mig väldigt otaggad på livet. men sen mötte jag upp min syster på stan och hon bjöd mig på en subway macka och kaka <3<3 kan ha gjort min kväll. hehehe. sedan cyklade vi hem och är glad att jag inte frös ihjäl på vägen. helt sjukt att det kan vara så kallt i juni. menmen, TACK FÖR EN SÅ JÄVLA UNDERBAR DAG, tack till alla fina människor som grattade mig! älske er.

idag har vi chillat, ätit rester och druckit upp vinet. nu ska jag fortsätta chillaaaa, är sjukt trött!
kommer lite bilder idag, sedan kommer resten när min syster kommit hem och lagt in dom! :)

PUSS PUSS PUSS :* 


Kommentarer
Postat av: sanne

ååh subway!!!!

2009-06-06 @ 14:57:29
Postat av: inkkkk

ja, helt awesome :D

2009-06-06 @ 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0