onsdag

att sova för lite och sedan anstränga sig går inte ihop för mig. och igår natt sov odin tillsammans med mig hela natten, han är hur mysig som helst för han ligger tätt in till en och har huvudet på samma kudde som mig. älske! däremot så väcker han en hela tiden genom att ligga och sparka och slicka på en, det är mindre mysigt.

försöker bestämma mig för vad som var dagens roligaste händelse på jobbet, kan ha varit när jag läste i en jobbtidning om någon familj i tyskland som sökte en barnflicka till deras 1 åriga dotter. arbetsuppgifter: hämta och lämna barnet på förskola och träningar. jag undrar vad den 1årige ungen tränar för något? kunde dock inte sluta skratta åt detta, kan delvis ha berott på trötthet, men jag är inte säker. kul var det ialla fall!
en annan rolig händelse kan ha varit när jag klädde på mig regn kläder, gick ut, tog vattenslangen och sprutade vatten på hela mig själv. vad jag inte tänkte på var att skorna läckte in, dom blev så tunga att jag inte orkade ha dem på mig.

nu när jag har lite tid så ska jag packa till skåne, åker dit i helgen för student, bröllop och födelsedagar. festligt!
ännu festligare är det att vi ska till bromma och jobba imorgon, lite variation skadar ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0