tisdag

i'm back.
haft en super helg nere i skåne. började med studentfirande hos min kusin, en lördag som bestod av bröllop. det första jag varit på och det var super fint. jag gjorde en klassiker genom att gå runt med klänningen ned stoppad i trosorna, så det hände alltså inte bara på film ska ni veta! från elva och ända in på små timmarna blev det dans, började med vanlig hederlig dans som gamla dansar. men sedan, som min pappa sa, så brakade helvetet lös då det skakades rumpa på riktigt! tror att brudgumens släkt blev chockade av oss eftersom dem alla flydde fältet mycket tidigare än oss andra.
på söndagen åkte vi hem igen efter, vad min pappa kallar det, den bästa fest någonsin. jag håller nog inte med där riktigt, men med tanke på medelåldern men det var riktigt roligt ialla fall :)

nu ska jag föna håret och sen ska jag på bio med tjejerna.
puuuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0