tisdag

idag har jag varit i skolan. redovisade vårat företag, åt hamburgare med linnea och hängde med anna och matilda. no lifer? eheheh. sista dagen innan fredagen. en dag som ska bli den bästa trots att det kommer regna och vara svinit kallt. jag vet personer som gläds åt detta, fuck u. ni kan ju grina över att ni inte gått ut än :D mohaha. men jag vet ju också att skadeglädje är den bästa.. men palla bry sig om regnet? jag ska ösa på och göra detta till den bästa dagen i mitt liv. lite vatten har väl ingen dött av :D jag är taggad till tusen!!

när jag kom hem la jag mig och sov en stund. nu ska jag nog snart äta och hoppas på att det inte regnar ikväll ialla fall, så jag kan gå ut!
pusss'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0