torsdag

igår kväll blev det ett besök på kvarngärdet, och det gillas ju! men kom hem rätt tidigt för idag gick jag upp redan halv 10. och idag har vi hållt på och handlat hela dagen :) affärerna säljer plastförkläden med typ flaggor och mössor på, och dom tackar jag nej till, det är ett big NO. så idag åkte vi först till sjukhuset och snodde åt oss några vanliga, dom blir perfekta :) sen blev det ikea och sedan en lång vistelse på gränby. införskaffade mig ett nytt linne, som var skiiit fint :), och så handlade vi en maaaassa mat tills imorgon! det är helt sjuk att jag tar studenten imorgon. imorgon, liksom.

resten av dagen blir det till att fixa massa och så :)
pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0