fredag

nyss gick jag in i duschen utan att sätta på plastpåsen, det kunde slutat illa, men lyckligtvis gjorde det inte det! nu är det förresten bara en vecka kvar med gipset, redan gått med det i två :) det går fort!
nu ska jag hitta något att ha på mig ikväll, men ett större problem är vad jag ska ha på mig imorgon!! har inget kul att ha på mig och det suger balle om jag får säga det själv.

men nu måste jag sminka mig och så innan jag ska ner på stan och möta upp linn och johanna!
puss på dom'

bara för att jag älskar den här bilden på mig och linn :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för du är så jälva bra

bara för du är så jävla fin

bara för vi kommer äga krogen snart

bara för de ALLTID kommer va VI <3

2009-03-06 @ 23:50:11
URL: http://linnlindstreom.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara för att du är bäst, älskade du <3

2009-03-07 @ 10:26:20
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0