fredag

kom nyss hem från skolan, och jag ska åka om lite mer än en timme. och mamma har inte kommit hem och gjort mat än, så jag är lite stressad. men under tiden som jag väntar på henne ska jag sminka mig och byta om så jag är klar att åka sen. ska spendera kvällen med sofie och johanna, först blir det sirius match på fyrishov och sen så hoppas jag kvällen fortsätter i en chipspåse =) hah. borde tvätta min arm med, den är gul efter det dom tvättade den med och så sitter det fast bommullstussar och så flagnar den ganska bra. men jag hinner inte nu, och jag vågar inte ta av gipset när mamma inte är hemma heeh (A) har det vart så här de 3 senaste veckorna skadar väl inte en dag till, dessutom ska väl ingen in under bandaget och titta heller så.

puss på helg'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0