grekland

jag har ju glömt att berätta att vi bokade resa till grekland igår :) ingen aning om vilken ö eller något så kan inte visa några bilder på hotell eller så, men den 17 augusti är det ialla fall dags!
efter att det inte synts någon skillnad i håret efter 30 minuter lackade jag och sprutade i det sista av färgen ur burken och och gnuggade runt det i hela hårbotten, hade i det en timme och självklart visades det då resultat, inte en helt värdelös färg endå. men då vart det såklart inga slingor som det var tänkt från början, utan hela utväckten färgades. vilket jag ville undvika, men så kan det gå.

nu ska jag klä på mig något fult och bege mig hemifrån.
puss'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0