lördag

det blev en sväng till skyttorp igår kväll, mycket ovärt. men alex och marcus var snälla och skjutsade oss både dit och hem, trevligt att träffa dom igen :) när jag och sofie kom hem så åt vi massa mackor och massa glass med massa strössel ;) imorse vaknade både hon och jag kl halv 7, "men det är ju kul att prova på något nytt", vi var pigga och gick upp och lag oss i soffan och kollade på film i hopp om att vi skulle somna om, och det gjorde vi minsan! nyss så körde dom hem mig, sofie övningskörde och hon var jätte duktig :D
idag ska jag umgås med pappa och det blir som vanligt, jag kör rundor, vi tar en fika och kanske shoppar lite :)

pusssss'

mina älsklingar :D


Kommentarer
Postat av: sofie

DET VAR AS MYYYSIGT :D:D ååååh tack då :D <33

2009-03-21 @ 13:58:48
Postat av: inkis

OM det var! haha jag fick med motorstopp sen :( <3

2009-03-21 @ 17:19:29
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0