lördag

idag var jag uppe med tuppen, för att jag skulle hinna tvätta mitt hår. kommer inte hinna det sen när jag kommer hem eftersom det tar sin lilla tid. jag ska snart ner på stan och sola! har inte solat på över två vekor. och sen så åker jag med till märsta för att titta på våran match med pappa :) sen är det bara snabbt hem och fixa sig och bege sig ut. kvällen ser ut som så att jag och några åker till dragarbrunn och börjar där och sedan beger vi oss till en lokal vid bj där det är lagfest tillsammans med loke, dom är 34 killar och vi blir typ 12 tjejer tyckte jag mig höra haha. vi förtär lite mat och en jävla massa dricka och när tiden är inne har vi kryp avstånd till bj för att skaka rumpa hela natten! låter som en braaaa kväll :)

pusspådet'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0