måndag

imorse försov jag mig för första gången på hela trean ;) vaknade tio över åtta men det hindrade mig inte från att vara i skolan kl halv nio, jag kan vara snabb om jag vill! nu ska jag plugga eftersom vi har prov på onsdag, men först ska jag ringa till mamma och berätta hur synd det är om mig och smöra lite, så kanske jag får träna idag. håll tummarna ;)
riktigt surt är det med att jag har inget att se framemot, en hel skolvecka framför mig och sedan en rutten helg, en lördag bestående av högskoleprov och en söndag med våga vara egen mässan, måste nog vara den mäst tråkiga helg jag någonsin kommer uppleva, men tur att ha det avklarat tidigt i livet!

pusspåre'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0