onsdag

det fanns inte så många allternativ till mig på mässan, eftersom jag inte hade åldern inne och är inte utbildad till tillexempel ingenjör. men jag blev ialla fall intervjuad av mc donalds, sen är det ju en annan fråga om jag vill jobba där. begav mig sedan till stockholm där vi gick i några timmar och åt kina mat och fikade, mysig dag! kom dessverre bara hem med en rosa sjal och en rosa sminkväska, bättre än ingenting iaf. när jag kom hem pluggade jag lite, vi har filosofi prov imorgon och känner mäst bara för att skuta mig själv i skallen för att slippa det. känner hur ett ig är på väg. får väl ialla fall gå dit och göra mitt bästa och hoppas att det går bra.

nu så ska jag göra min tomma säng sällskap och äta glass. kommer förhoppningsvis somna tidigt, eftersom jag vaknade rätt tidigt imorse när odin låg och gnagde på mitt gips. nu börjar även jag att tröttna på honom, han är inte så söt som man tycker att alla valpar är, han är mäst bara dryg och väldigt intensiv. (pappa är orolig att vi ska få en till adhd hund haha)
godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0