söndag

vilken kväll det blev igår! jag säger som johanna; bästa lagfesten, och bästa utgången någonsin. kvällen var så jävla lyckad och jag hade så jävla roligt. jag stod även för kvällens vurpa och har skit ont i rumpan och i min arm som fick ta smällen. jag betedde mig även som "annalisa träffar johan palm" för en stund också, då jag blev lurad att martina var gift med fredrik ljungbergs lillebror, och jag har ingen som hellst aning om varför jag reagerade så haha. men kvällen var som sagt väldigt bra, jag älskar mitt lag! :)
idag har jag anna martina och linda jobbat i kiosken i allianshallen, faktiskt ganska kul, vi hade ju en del att prata om. heeh
hoppas att det kommer upp lite bilder snart :)

nu ska jag chilla i sängen, kommer nog somna snart.
pusss'

bara för att johanna är så bra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh älskade ingrid. blir glad när jag tänker på vilken jävla fin vän du är. årets vurpa med huvudet i busken! <3

2009-03-08 @ 20:38:59
URL: http://johannafondelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0