stockholm

sitter och taggar till imorgon, en dag i stockholm tillsammans med mamma och kristine, dom får börja utan mig eftersom jag ska på jobbmässa, ja ni hör ju själv hur komiskt det låter, men tro det eller ej så tar jag studenten i juni. det viste ni väl redan, men det är lite ofattbart. så när jag anländer till huvudstaden sen så hoppas jag att de gått i alla tråkiga affärer så vi bara kan gå i de roliga affärerna, och shoppa en massa till mig! är as sugen på det, men det kommer nog sluta som vanligt med att jag kommer hem rättså tomhänt. jag har inte så mycket pengar heller, men om mamma är generös så löser det sig ;) och dessutom så är kikkan fortfarande skylldig mig ett par lila strumpbyxor, så om jag hittar ett par som passar min smak så ska jag banne mig slå till, med hennes pengar ;D maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0