tidsfördriv

Vem?
Vem sov hos dig senast?
jag
Vem pussade du sist? odin haha
Vem tror du tänker på dig just nu? mihi :)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? pappa
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? felix
Vad stog det? det säger jag inte :)
Vem har du senast ringt? sara
Vem kommer du aldrig att förlåta?  har ingen jag måste förlåta

Vad?
Vad gjorde du i helgen? gjorde mäst tråkiga saker
Vad har du på dig just nu? jeans, vit tshirt, vita skor
Vad tänker du på just nu? att sanne frestar mig med sitt godis
Vad för mobiltelefon har du? sony ericsson
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? samma som på den högra
 
Är?
Är du snygg?
nej
Är du brunett? nej
Är du orolig för något just nu? det är jag inte
Är du lycklig? av och till, finns saker som fattas och alltid kommer att fattas i mitt liv
Är det snyggt med rosa strumpor? nej det är det inte
Är du oskuld? nej
Är du mysig? kan hända
Är det snyggt att vara riktigt smal? ja det är det
Är du ensam just nu? nej jag har halva min kära klass runt om mig
Är det soligt ute? ganska så
 
Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? ja
Har du blivit sviken av en vän förut? ja
Har du plattat håret någongång? om jag har
Har du något husdjur? 3 älskade hundar
Har du gått ner i vikt förut? ja
Har du hål i naveln? ja
Har blåa ögon? ja
Har du varit i Asien? nej jag har ju inte det

Vill?
Vill du ha breda höfter? nej inte för breda
Vill du vara smalare? ja
Vill du ha en hund? ja det är klart
Vill du att det ska vara soligt nu? såklart 
Vill du ha sex just nu? nej det vill jag icke 
Vill du vara singel? beror på
Vill du sova just nu? nej, är rätt pigg

Kan?
Kan du cykla fort? om jag kan, ni ska se mig i nerförsbackarna
Kan du sminka snyggt? hah nej
Kan du springa långt? inte så jätte
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? nej
Kan du bita dig i tån? om jag skulle vilja det så ja
Kan du vara sparsam med pengar? nej haha

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum?
som jag har det
Hur vill du bo? är nöjd
Hur är ditt drömjobb? just nu vill jag jobba som väktare
Hur mår du egentligen? bra fråga 
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? hehe..
Hur många solglasögon äger du?  4 kanske
Hur länge ska du vara vaken idag? det vet man aldrig

Ska?
Ska du sova snart?  nej det ska jag inte
ska du åka utomlads i år? ja det ska jag
Ska du ha något svart på dig imorgon? det återstår att se
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? blå
Ska man va lång eller kort när man är kille? lång
Ska du duscha i morgon? såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0