tisdag

det blev ingen skola idag, vi började med att gå till universitetet på allmän information, men jag vet inte om jag blev så mycket klokare av det. sedan gick jag och sanne till jalla och åt lunch och sen tog jag ett tåget och när jag kom hem så bakade jag en tårta, så sen fikade vi och jag är mycket nöjd med den! :)
har precis fått igång internet på den bärbara datorn, micke hade renast hela datorn och det betydde att även msn var borta och när jag skulle ladda ner det igen så stod tiden på ungefär 6 timmar och 45 minuter?! känns stabilt, men internet är bara 1/10 i täckning här så kan ju bero på det ;) inte värdens snabbaste med andra ord. heeh

pusss'



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha en ny bloggdesign? :) Bara höra av dig till mig så hjälper jag dig mer än gärna!

2009-03-10 @ 18:19:30
URL: http://ojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0